پرنیانی در ولایت افق

لبیک یاخامنه ای,لبیک یاحسین است,ماباولایت زنده ایم,تازنده ایم رزمنده ایم

پرنیانی در ولایت افق

لبیک یاخامنه ای,لبیک یاحسین است,ماباولایت زنده ایم,تازنده ایم رزمنده ایم

معرفت اسلامی.حق پرست

حسن ایزدی | يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۶ ق.ظ | ۰ نظر

معرفت اسلامی:

🌸🍀🌸

🍀🌙

🌸

بسم الله الرحمن الرحیم      


💐🤚سلام،طلوع فجر دوشنبه پنجمین روز تیرماه و اولین روز از ماه شوال که مصادف است با عید سعید فطر بر همه کسانی که در ماه رمضان توفیق بندگی خداوند را یافتند مبارک باشد.


"اَللَّـهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیآءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ،اَسْئَلُکَ بِحَقِّ هذَا الْیَومِ الَّذی جَعَلْتَهُ لِلْمُسْلِمینَ عیداً،" 


💐💐💐بار خدایا:از تو‌ می خواهیم به حق این روز مبارک،که برای دل های مؤمن،عید قرار داده ای: درود و سپاسمان را نثار پیامبر عشق و رحمت؛ حضرت ختمی مرتبت،محمد(ص) و اهل البیت طاهرینش علیها السلام نمایی! 


💐💐💐الهی! در این روز مبارک،از تو می خواهیم که ما را در سایه امنیت چتر نورانیت محمد(صلی الله علیه) و آل محمد(صلی الله علیه) قرار دهی.

 


💐💐💐بارالها؛بر محمد(صلی الله علیه و آله و علیهم السلام) و آل محمد(صلی الله علیه و آله و علیهم السلام)درود فرست و در این عید مبارک اموات همه مؤمنین و مؤمنات و شهدای راه فضیلت و ارزشهای اسلامی را غریق رحمت واسعه خود گردان.

عیدتان مبارک و التماس دعا

🌸   

🍀     

🌸☀️

🍁☘🌸☘🌸☘🌸☘🌸☘

  • حسن ایزدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی