پرنیانی در ولایت افق

لبیک یاخامنه ای,لبیک یاحسین است,ماباولایت زنده ایم,تازنده ایم رزمنده ایم

پرنیانی در ولایت افق

لبیک یاخامنه ای,لبیک یاحسین است,ماباولایت زنده ایم,تازنده ایم رزمنده ایم

وفات عبدالعظیم حسنی

حسن ایزدی | چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۳۳ ق.ظ | ۰ نظر

‍ ▪️به مناسبت ‌وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام (۱۵ شوال)؛


«من، معتقدم که خدا یکیست.

عقیده دارم که محمد، خاتم انبیاست و بعد از او تا قیامت رسولی نخواهد آمد. معتقدم که امام بلافصل بعد پیامبر، علی بن ابیطالب است.

پس از او امامت از آن حسن است.

سپس حسین.

سپس علی بن الحسین، و محمد بن علی، جعفر بن محمد، و موسی بن جعفر، و علی بن موسی، و محمد بن علی امامان من هستند.

و پس از آن ها، شما را امام خود می دانم، و اطاعت تان را واجب»! 


او گفت و امامش شنید و فرمود:

پس از من، فرزندم حسن، امام شماست.

اما چه خواهند کرد مردمان، درباره امام پس از او؟!

عبدالعظیم پرسید:

مگر چگونه است، روزگار حیات و امامت او ؟!

امام هادی علیه السلام فرمود:

او غایب می شود و دیده نخواهد شد!

و بر این منوال روزگاری طولانی خواهد گذشت.

تا آنکه از پس پرده غیب بیرون آید،

و زمین را لبریز عدل و داد کند، همانگونه که لبریز ظلم و جور شده باشد.


سیدالکریم عرض کرد:

اینک اقرار میکنم به فرموده شما (و امامت آن امام غائب) و ایمان دارم که: دوست این امامان، دوست خدا و دشمنشان دشمن خداست.

طاعت آنان طاعت پروردگار، و معصیتشان، معصیت اوست.


امام فرمود: به خدا سوگند! تو معتقد به همان دینی هستی که خدا برای بندگانش برگزیده...


#داستانک_مهدوی

#حضرت_عبدالعظیم 


🌼🍃 @Karbala_official 🍃🌼

  • حسن ایزدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی