پرنیانی در ولایت افق

لبیک یاخامنه ای,لبیک یاحسین است,ماباولایت زنده ایم,تازنده ایم رزمنده ایم

پرنیانی در ولایت افق

لبیک یاخامنه ای,لبیک یاحسین است,ماباولایت زنده ایم,تازنده ایم رزمنده ایم

اشعار بیاد امام حسن همراه تصویر

حسن ایزدی | سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ق.ظ | ۰ نظر

السلام علیک یا ابامحمد یاحسن بن علی ایهالمجتبی علیه السلام...

از تیر نشسته بر بدن میگویم

از دوختن کفن به تن میگویم

با هر نفسم ((حسین ))گفتم اما

با هر طپش دلم ((حسن))می گویم

تو کشته ی جنگ مردمی نا آگاه

من کشته ی صلح می شوم در این راه

تنهایی تو برای من سنگین است

((لا یوم کیومک ابا عبد الله))

به برادرش عباس:

روزی که علمدار شدی ، میفهمی

محرم به غم یار شدی ، میفهمی

این لرزش دست و دل من را هر وقت

در کوچه گرفتار شدی میفهمی



السلام علیک یا ابامحمد یاحسن بن علی علیه السلام...

  • حسن ایزدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی